Sexy fietsen ‘from down under’

29 Dec

Fietsen is hot. Steeds meer mensen zijn dan ook bijzonder kritisch in de keuze voor hun stalen ros. Het frame, de kleur, het zadel… komt het overeen met je persoonlijke stijl en identiteit? Het doet me soms denken aan die baasjes-hond weerspiegeling. En om eerlijk te zijn, ben ook ik gevoelig voor het waarde oordeel van anderen over mijn trouwe tweewieler. Nu zou het me niet zoveel doen als die ouwe Gazelle Tour de France afgeblaft wordt waarmee ik door de straten van Amsterdam bagger. Maar, niemand komt aan mijn zilvergekleurde racefiets ;-) 

Het blijft overigens leuk om te kijken wat er nieuw is onder de zon. Toen ik laatst bijvoorbeeld in London was, spotte ik dit fraaie staaltje in een sportmagazine dat werd uitgedeeld bij de ingang van de Underground:

Model Purist Green – Bron: Sexybicycles.com

 Over dat waarde oordeel hoef je je hiermee in elk geval geen zorgen te maken. De felle kleur en het strakke design doen wat ons betreft genoeg! Check vooral  www.sexybicycles.com even als je je net als de WheelerWatchers ook wilt laten verleiden door de very sexy range van deze Oz-made rijwielen! Beetje jammer dat ze nog niet in Nederland te verkrijgen zijn. Wij kunnen alleen maar zeggen: ship ‘em, mate!

One Response to “Sexy fietsen ‘from down under’”

  1. WheelerWatchers 30 December 2010 at 14:06 #

    Hi Paul! Dankjewel voor je reactie! We hebben net even gekeken op de Facebook pagina van Sexybicycles en daar staat op dat je een online bestelling kunt plaatsen en dat zij wereldwijd kunnen leveren. Ze willen het merk exclusief houden en dus worden de fietsen niet verkocht in winkels. Kijk op http://www.facebook.com/pages/Sexy-Bicycles/193474441095?v=wall#!/pages/Sexy-Bicycles/193474441095?v=info voor meer informatie onder company overview!

Leave a Reply

